99,8% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam2520Nie polecam5

Zgodność z opisem
5
Koszt wysyłki
Obsługa kupującego
5

Produkt dnia
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Wygodna suplementacja
Wygodna suplementacja

Jedną z najwygodniejszych form suplementacji są shoty: łatwe i przyjemne zarówno w aplikacji jak i przyswajaniu niezbędnych składników. Korzystając z shotów bez problemów dostarczysz organizmowi odpowiednią porcję witamin, minerałów, węglowodanów, aminokwasów, białek lub substancji energetyzujących.

czytaj całość »
Co na zakwasy?
Co na zakwasy?

Zakwasy (zwane także DOMS) to naturalny proces, który występuje po treningu. Są one spowodowane przez mikrouszkodzenia mięśni i służą jako sygnał do regeneracji. Jak sobie z nimi radzić?

czytaj całość »
MELATONINA NA WSPARCIE SNU
MELATONINA NA WSPARCIE SNU

Przeciętny zdrowy dorosły spędza około jednej trzeciej swojego życia na spaniu. Najwyraźniej sen jest bardzo ważną częścią życia. Ciało ludzkie zostało naturalnie zaprojektowane do budzenia się i spania. W rzeczywistości organizm ma wewnętrzny zegar biologiczny, który pomaga regulować nasz cykl snu i czuwania, znany jako rytm dobowy. Melatonina, znana jako hormon snu, działa w połączeniu z zegarem biologicznym organizmu. 

czytaj całość »
Właściwy sposób robienia krokodylków tzw. burpees dla maksymalnych rezultatów
Właściwy sposób robienia krokodylków tzw. burpees dla maksymalnych rezultatów

Jeśli chodzi o ćwiczenia, po prostu nie ma bardziej wymagającego ćwiczenia niż burpee. Co, jeśli się nad tym zastanowić, jest całkiem interesujące. W przeciwieństwie do ćwiczeń z podnoszeniem ciężarów, burpees wykonuje się wyłącznie z masą ciała. Jednak są one szeroko uważane za najlepsze z najlepszych (lub najgorsze z najgorszych, w zależności od tego, na którą stronę medalu patrzysz) wzmacniające twoje ciało i zwiększające twoją zdolność do ćwiczeń.

czytaj całość »
CrossFit vs HIIT – porównanie dwóch metod treningowych
CrossFit vs HIIT – porównanie dwóch metod treningowych

Słyszałeś zapewne o obu metodach treningowych: HIIT (High Intensity Interval Training - Trening interwałowy o wysokiej intensywności) i CrossFit. Zastanawiasz się, jakie są różnice między nimi lub który z nich jest lepszy? Nie mogę ci powiedzieć, co jest najlepsze, ale mogę podkreślić różnice i podobieństwa, abyś mógł podjąć decyzję.

czytaj całość »
Co to jest HIIT i jak może poprawić Twoje treningi?
Co to jest HIIT i jak może poprawić Twoje treningi?

Niezależnie od tego, jakie ćwiczenia wybierasz, są duże szanse, że słyszałeś o terminie treningu interwałowego o wysokiej intensywności lub HIIT. Ale czym tak naprawdę jest HIIT i jak możesz go wykorzystać, aby jak najlepiej spożytkować swoje treningi?

czytaj całość »
MAKSYMALIZACJA WYDAJNOŚCI PRZED TRENINGIEM
MAKSYMALIZACJA WYDAJNOŚCI PRZED TRENINGIEM

To dzień nóg, a ty jesteś w drodze na siłownię. Twoje dni i tygodnie były ostatnio szalone. Praca, szkoła, dojazdy, rodzina, płacenie rachunków. Jesteś zmęczony. Wiesz, że ostatnio nie sypiasz dobrze. Jesteś głodny. Wiesz, że Twój napięty harmonogram powoduje, że zbyt często opuszczasz posiłki. I bądźmy szczerzy… w tym tygodniu jadłeś już więcej niż kilka posiłków typu fast food. Jesteś spragniony. Wiesz, że ostatnio nie piłeś wystarczająco dużo wody, ale hej, kawa się liczy, prawda?

czytaj całość »
JAK SCHUDNĄĆ I ZWIĘKSZYĆ MASĘ MIĘŚNIOWĄ?
JAK SCHUDNĄĆ I ZWIĘKSZYĆ MASĘ MIĘŚNIOWĄ?

Utrata tkanki tłuszczowej przy jednoczesnym wzroście masy mięśniowej może wydawać się trudnym celem, ale można to zrobić. Zanim zaczniemy – jedną kluczową rzeczą, o której należy pamiętać podczas swojej podróży, jest to, że będzie to wymagało czasu i ciężkiej pracy. 

czytaj całość »
KOFEINA: ILE I KIEDY?
KOFEINA: ILE I KIEDY?

Jeśli jesteś podobny do mnie, to kofeina wydaje się pasować do każdej części dnia od rana do wieczora. Rano chwiejnie udam się do kuchni, żeby zacząć powoli pić kawę. Po południu wybiegnę do lokalnej kawiarni na słodkie frappuccino. Później zmieszam moją przedtreningówkę, a potem wyruszę na szlak z moim psem na bieg. Wieczorem odpocznę przy dobrej książce i filiżance gorącej zielonej herbaty. 

czytaj całość »
KTO TO JEST FLEKSITARIANIN I DLACZEGO WARTO NIM ZOSTAĆ?
KTO TO JEST FLEKSITARIANIN I DLACZEGO WARTO NIM ZOSTAĆ?

W większości starasz się stosować dietę roślinną. Zamieniasz hot dogi na nie-hot dogi na rodzinnym grillu i kierujesz swoją miłość do bekonu na odmianę soi. Nuggetsy z kurczaka, którymi karmisz swoje dzieci, są bezmięsne, a soczewica i komosa ryżowa to regularne posiłki...

czytaj całość »
HIPERTROFIA I BIAŁKO
HIPERTROFIA I BIAŁKO

Przerost lub wzrost mięśni (hipertrofia) to wzrost komórek włókien mięśniowych lub wzrost wielkości mięśni. Aby budować mięśnie, nasze ciała potrzebują dwóch kluczowych elementów: treningu oporowego i białka.

czytaj całość »
RODZAJE KOLAGENU W ZALEŻNOŚCI OD CELU
RODZAJE KOLAGENU W ZALEŻNOŚCI OD CELU

Istnieje 28 rodzajów kolagenu, a różne rodzaje składają się na różne tkanki. Spośród 28 typów większość znaleziona w ciele to typy I, II i III. Przyjrzyj się różnicom w typach kolagenu.

czytaj całość »
CO TO JEST KOLAGEN?
CO TO JEST KOLAGEN?

Kolagen był przede wszystkim jest poszukiwany przez osoby, które chcą wspierać piękno i młodość. Jednak kolagen jest dziś coraz częściej poszukiwany za korzyści z niego płynące, nie związane z urodą. 

czytaj całość »
DLACZEGO POWINIENEŚ ZAŻYWAĆ CREATINE CHEWS?
DLACZEGO POWINIENEŚ ZAŻYWAĆ CREATINE CHEWS?

Co jeśli powiem ci, że istnieje suplement, który był badany setki razy? Taki, który okazał się skuteczny w budowaniu mięśni, poprawianiu wydajności, przyspieszaniu wzrostu mięśni, a nawet pomaganiu mózgowi? Wiem, że brzmi zbyt pięknie, aby mogło być prawdziwe. Ale jednak istnieje!

czytaj całość »
JAKOŚĆ BIAŁKA
JAKOŚĆ BIAŁKA

Wielu uważa, że wszystkie białka w diecie są takie same, ale w rzeczywistości - nie wszystkie białka są sobie równe. Wybrany rodzaj białka może mieć wiele różnych korzyści. 

czytaj całość »
CO TO JEST KOFEINA?
CO TO JEST KOFEINA?

Kofeina jest jednym z najszerzej stosowanych na świecie stymulatorów. W rzeczywistości około 90% ludzi na świecie używa kofeiny w takiej czy innej formie. Oznacza to, że około dziewięciu na dziesięć osób spożywa kofeinę każdego dnia! 

czytaj całość »
CO ROBIĄ ELEKTROLITY?
CO ROBIĄ ELEKTROLITY?

potrzebuje każda zdrowa osoba dorosła — każdego dnia. Najbardziej znaną funkcją elektrolitów jest nawodnienie. Jednak elektrolity nie tylko regulują równowagę płynów.

czytaj całość »
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl