99,9% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam1405Nie polecam1

Zgodność z opisem
5
Koszt wysyłki
Obsługa kupującego
5

Produkt dnia
Scitec 100% Whey Protein Professional 2350g
Scitec 100% Whey Protein Professional 2350g
199,99 zł
BioTechUSA, Iso Whey Zero, 2270 g
BioTechUSA, Iso Whey Zero, 2270 g
299,00 zł 249,99 zł
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Gainery to odżywki na masę, w których proporcje węglowodanów do białek wynoszą około 8:2. Dzięki temu gainery zwiększają zasoby energetyczne i wagę u osób trenujących siłowo. Głównym celem ich stosowania jest zwiększenie masy. Mają korzystny wpływ na regenerację po wyczerpujących treningach. Dają możliwość łatwego dostarczania odpowiednio wysokiej ilości kalorii do codziennej diety sportowca Odżywki węglowodanowo-białkowe poprawiają wyniki treningowe. Zwiększają także bilans protein.

GAINERY ODŻYWKI NA MASĘ WĘGLOWODANOWO-BIAŁKOWE

Chcesz nabrać masy mięśniowej lub zwiększyć masę mięśniową, ale nie wiesz jak?  Z pewnością zadajesz sobie to pytanie, jeśli uprawiasz kulturystykę i nie jesteś w stanie przytyć, aby zbudować mięśnie.  Gainery są po to, aby pomóc Ci przybrać na wadze i zwiększyć masę, aby zbudować Twoje ciało.
 
 CO TO JEST GAINER?
 
 Zacznijmy od tego, co oznacza to słowo?  W dziedzinie żywienia sportowego jest to produkt promujący przyrost masy.
 
 Oparta na węglowodanach i proszku białkowym formuła pozwala nam przybrać na wadze, a tym samym wspomaga przyrost masy mięśniowej poprzez przyjmowanie kalorii.
 
 Pomaga aminokwasom BCAA odgrywać swoją rolę w anabolizmie, czyli rozwoju mięśni, optymalizując w ten sposób wysiłek włożony w przyrost masy.  Jego spożycie odbywa się pomiędzy każdym posiłkiem, polecane jest dla osób trenujących kulturystykę, które mają trudności z przybieraniem na wadze.
 
 Generalnie zarezerwowany dla morfotypu ektomorfika, którego metabolizm przyswaja każdy składnik odżywczy szybciej niż przeciętnie, zapewnia nadwyżkę kaloryczną niezbędną do uprawiania kulturystyki, pozwalając osobie skuteczniej budować mięśnie.
 
 Jednak nadaje się również dla osób, które po prostu chcą go wykorzystać jako spożycie kalorii.  Jedyną wadą dla tych, którzy nie ćwiczą codziennie lub nie uprawiają sportu, jest wiedza, kiedy przestać, zanim przytyjesz.
 
 Wszelkie nadmiarowe kalorie mogą prowadzić do gromadzenia tłuszczu.  Rzeczywiście masz kalorie podtrzymujące, do których dodajesz pewną liczbę, aby uzyskać przyrost masy lub z których usuwasz określoną liczbę kalorii, aby schudnąć.
 
 Czy gainery są naprawdę skuteczne?
 
 Gainery są skuteczne dla osób o szczupłej budowie ciała, które mają trudności z przybieraniem na wadze, nawet jeśli są w stanie obficie się odżywiać, a także dla sportowców, którzy dużo ćwiczą i muszą utrzymać lub zwiększyć wagę.
 
 Tym osobom radzę, oprócz odżywek białkowych, spożywać dużo pokarmów bogatych w białko, które znajduje się głównie w makroskładnikach.  Mięso, ryby, owoce morza, jajka i wiele innych produktów spożywczych zawiera duże ilości białka.  Wszystko po to, aby nabrać masy mięśniowej podczas treningów kulturystycznych, stąd tak ważne jest posiadanie odpowiedniej ilości kalorii dziennie.
 
 Skuteczność tych gainerów zależy od tego, jak starannie wybierzesz swój produkt.
 
 Koniecznie spójrz więc na ich skład. 
 
 Różne rodzaje poszycia:
 
 Niewłaściwe gainery:
 Złe gainery często zawierają maltodekstrynę, dekstrozę, fruktozę, a nawet cukier jako składniki.  Powodują wzrost insuliny, co sprzyja przyrostowi tkanki tłuszczowej kosztem przyrostu masy mięśniowej.
 
 Odpowiednie gainery:
 Gainer kulturystyczny i gainer masy często składają się z: palatynozy, płatków owsianych, jęczmienia, a czasem gryki.
 
 Najlepszy gainer powinien również zawierać te trzy niezbędne białka: kazeinę, białko sojowe i serwatkę.
 
 Doskonały gainer o niskim indeksie glikemicznym jest nadal najlepszym wyborem i nadaje się do spożycia w ciągu dnia.
 
 W przypadku spożycia po treningu dostarcza szybko wchłanianych cukrów, dzięki czemu szybciej regenerujesz się po zmęczeniu.
 
 Te suplementy diety przyniosą przyrost masy mięśniowej, a dzięki dyscyplinie pozwolą każdemu zapalonemu kulturyście lub ćwiczącemu kulturystykę zbliżyć się do występów kulturystów.
 
 Kiedy wziąć swój gainer?
 
 Średnio 100 gramów dziennie tego suplementu diety wystarczy, aby zwiększyć liczbę kalorii w celu zwiększenia masy ciała.  Możesz je przyjmować jako przekąskę między posiłkami jako suplement diety.  Pomiędzy śniadaniem a obiadem przygotuj 50 gramów z wodą.  Powtarzaj to między obiadem a kolacją.  Przypominam, że ważne jest liczenie kalorii.
 
 Po tym okresie, aby uzyskać masę mięśniową, będziesz musiał stracić tłuszcz nagromadzony podczas przyrostu masy mięśniowej.  Ten nadmiar tłuszczu jest niezbędny do budowy mięśni.  Jeśli budowanie mięśni zadziałało dobrze, powinieneś pod koniec tego suchego okresu zapoznać się z definicją swoich mięśni.  Suchego mięśnia nie można uzyskać bez odpowiedniego programu treningu siłowego.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl