99,9% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam1391Nie polecam1

Zgodność z opisem
5
Koszt wysyłki
5
Obsługa kupującego
5

Celów fitness nie można osiągnąć jedynie poprzez regularne ćwiczenia lub codzienne bieganie.  Musisz także zmaksymalizować efekty ćwiczeń, dostarczając swojemu organizmowi składników budujących mięśnie, aby prawidłowo się zregenerować.  Jednym z takich produktów, który może pomóc w tym procesie, jest izolat białka serwatkowego (WPI).
 
 Jasne, istnieje wiele różnych rodzajów suplementów białkowych, od koncentratu białka serwatkowego po wolniej trawioną kazeinę, ale w większości przypadków białko serwatkowe będzie odpowiadać ich potrzebom i celom.
 
 Izolat białka serwatkowego może pomóc w osiągnięciu celów zdrowotnych, sprawnościowych i sylwetkowych, zapewniając wysokiej jakości odżywienie po treningu.
 
Jeśli zastanawiasz się, którą serwatkę wybrać z wyborem białka w proszku, izolat białka serwatkowego może być skutecznym sposobem na dostarczenie mięśniom wysokiej jakości składników odżywczych, których potrzebują do regeneracji i wzrostu.
 
 Izolat serwatki jest zdecydowanie jedną z najlepszych form białka dostępnych na rynku, a powodem tego jest to, że generalnie brakuje w nich tłuszczów, węglowodanów, laktozy i cholesterolu, które można znaleźć w wielu innych formach białka w proszku.
 
 Izolat białka serwatkowego, który jest również powszechnie określany jako „izolat serwatki”, jest naturalnym produktem ubocznym procesu produkcji sera.  Jest to suchy, sypki materiał, z którego można wyprodukować wiele produktów, takich jak wędliny, cukierki, a nawet różne napoje.
 
 W procesie produkcji izolatu białka serwatkowego otrzymujemy najczystsze formy pełnowartościowego białka.  Ma znacznie wyższe stężenie białka niż większość innych form serwatki, takich jak koncentrat białka serwatki (WPC).
 
 Ponadto proces produkcyjny w celu uzyskania izolatu białka serwatkowego pomaga wyeliminować nadmiar laktozy i tłuszczów z serwatki w proszku, tworząc czystszy profil niż wiele innych form odżywek białkowych.
 
 Dzięki procesowi produkcji tej wysokiej jakości formy białka, masz możliwość znalezienia na rynku izolatu białka serwatkowego w proszku, które nie zawierają węglowodanów ani cholesterolu.  Jest to świetne, jeśli stosujesz specjalistyczną dietę, w której ze względów zdrowotnych musisz kontrolować spożycie węglowodanów i cholesterolu.

IZOLATY (WPI)

KTO POWINIEN UŻYWAĆ WPI?
 
 Izolat białka serwatkowego jest idealny dla tych, którzy nie chcą w swojej diecie żadnych tłuszczów ani węglowodanów (a przynajmniej nie chcą ich w suplemencie i wolą je jeść).  Ogólnie rzecz biorąc, białko serwatkowe ma niską zawartość węglowodanów, tłuszczu, laktozy i kalorii i jest idealnym suplementem diety pomagającym w budowaniu i sile mięśni.
 
 Kulturyści, którzy nie tolerują laktozy, mają problemy z trawieniem, a nawet łatwo wzdęcia podczas spożywania laktozy, mogą sięgnąć po izolat białka serwatkowego, ponieważ jego proces mikrofiltracji eliminuje taką ilość laktozy, że nie powinno to stanowić problemu.  To powiedziawszy, jeśli masz poważną alergię lub nietolerancję na laktozę, zacznij od odrobiny, aby najpierw przetestować produkt i upewnić się, że nie powoduje on żadnych problemów.
 
 Większość produktów WPI dostępnych na rynku to WPI90, co oznacza, że prawie cały izolat białka serwatkowego, który przyjmujesz, zostanie wchłonięty i wykorzystany przez organizm.
 

KORZYŚCI Z IZOLATU BIAŁKA SERWATKI
 
1. NISKA W TŁUSZCZU I WĘGLOWODACH
 
 Znalezienie czegoś, co ma niską zawartość tłuszczu i węglowodanów, jest dość niezwykłym odkryciem – zwłaszcza, gdy musisz je utrzymywać na niskim poziomie, jeśli stosujesz specjalną dietę.  Chociaż istnieje wiele produktów zawierających dodatkowe węglowodany i tłuszcze, izolat białka serwatkowego jest niski w obu.  Korzystanie z WPI może dostarczyć Twojemu organizmowi potrzebnego białka bez dodatkowych kalorii pochodzących z innych makroskładników.
 
 2. IZOLAT BIAŁKA SERWATKI MOŻE BYĆ ŁATWO TRAWIONY
 
 Izolat białka serwatkowego może być łatwo trawiony, ponieważ ma wysoki współczynnik wchłaniania i może być przetwarzany znacznie szybciej niż inne formy białka.  Spożywaj izolat serwatki z wybranym płynem, aby uzyskać lepsze wchłanianie i szybkie wchłanianie.  Pomaga regulować ruchy jelit, a w określonych postaciach może być spożywany przez osoby nietolerujące laktozy.  Ze względu na jakość i proces wchłaniania WPI, badania wykazały, że izolat białka serwatkowego może poprawić poziom lipidów na czczo oraz poziom insuliny.
 
3. WPI ZAWIERA WSZYSTKIE NIEZBĘDNE AMINOKWASY
 
 W swojej najczystszej postaci białka, izolat białka serwatkowego zawiera wszystkie dziewięć niezbędnych aminokwasów.  Aminokwasy te pomagają w prawidłowej naprawie mięśni i syntezie białek mięśniowych.  Badania wykazały, że podczas gdy BCAA pomagają zmaksymalizować regenerację i wzrost mięśni przy użyciu wszystkich dziewięciu niezbędnych aminokwasów (EAA), nastąpił wzrost syntezy białek mięśniowych nawet o 50% w porównaniu z samymi BCAA.
 
 Inne klucze do profilu aminokwasowego w WPI to to, że glutamina i leucyna pomagają stymulować syntezę białek zaraz po treningu i są odpowiedzialne za zmniejszenie uszkodzeń tkanek i poprawę wytrzymałości.  Dodatkowo cysteina pomaga w tworzeniu glutationu, który jest bardzo silnym przeciwutleniaczem, który ma zdolność zachowania i utrzymania beztłuszczowej masy mięśniowej.
 
 4. IZOLAT BIAŁKA SERWATKI POPRAWIA NAPRAWĘ MIĘŚNI I TKANEK
 
 Ważne jest, aby spożywać izolat białka serwatkowego, jeśli chcesz zobaczyć wysokiej jakości wzrost i naprawę beztłuszczowej tkanki mięśniowej.  Możesz suplementować WPI przed treningiem, w trakcie treningu i po treningu, aby promować siłę mięśni i usprawnić proces naprawy mięśni.
 
 Kiedy angażujesz się w trening oporowy, tworzysz mikropęknięcia we włóknach mięśniowych.  Aby te łzy zostały zregenerowane i umożliwiły powrót większych i silniejszych tkanek, potrzebujesz wysokiej jakości suplementu białkowego, takiego jak izolat białka serwatkowego, który ma kompletny profil niezbędnych aminokwasów, aby wspierać naprawę i wzrost tkanki mięśniowej.  Jeśli nie jesteś w stanie w pełni zregenerować się między treningami, Twoje wyniki mogą być pogorszone.
 
 5. WPI DLA WYNIKÓW ATLETYCZNYCH
 
 Sportowcy zazwyczaj wybierają suplementy z izolatu białka serwatkowego, aby poprawić ich ogólną wydajność i poprawić beztłuszczową masę mięśniową.  Gdy nasze ciało jest narażone na stres fizyczny spowodowany np. treningiem oporowym, tkanka mięśniowa jest naturalnie rozkładana i naprawiana.
 
 Izolat białka serwatkowego optymalizuje proces naprawy mięśni przyspieszając czas regeneracji tkanki mięśniowej.  Ponadto zwiększa się produkcja glutationu, a także wspomaga wysiłki związane z budowaniem i naprawą beztłuszczowej tkanki mięśniowej.
 
 6. ZAPOBIEGAĆ WYPADKOWANIU MIĘŚNI
 
 Izolat białka serwatkowego może przynieść korzyści osobom cierpiącym na choroby wyniszczające mięśnie.  Izolat serwatki może być również dobry dla osób starszych i tych, którzy mogą tracić masę mięśniową z powodu naturalnego starzenia.
 
 Co ważniejsze, dla tych, którzy to czytają i prawdopodobnie mają deficyt kalorii, aby pozbyć się tkanki tłuszczowej, WPI może pomóc zachować beztłuszczową tkankę mięśniową nawet podczas diety.  Jest to ważne, ponieważ chcesz zachować jak najwięcej tkanki mięśniowej, nie tylko po to, aby poprawić ogólny wygląd i sylwetkę, ale im więcej zachowujesz i utrzymujesz beztłuszczowej tkanki, tym wyższy jest Twój metabolizm, aby skutecznie spalać kalorie przez cały dzień  .
 
 
 
 ———

Najpopularniejszymi metodami wykorzystywanymi do produkcji preparatów białkowych, wykonanych na bazie serwatki, są: filtracja membranowa (produkt końcowy wykonany tą metodą wykazuje bardzo dobrą jakość), wymiana jonowa (w finalnym produkcie jest mniejsza ilość laktozy i tłuszczu, przy użyciu tej metody można otrzymać produkt białkowy o wysokim skoncentrowaniu) i hydroliza.
 
Odżywka białkowa służy do wzbogacenia diety osoby trenującej w podstawowy budulec mięśni, ale także pomoże w regeneracji ich po treningu. Dzięki niemu wzmocnimy nie tylko nasze mięśnie i wykonywane przez nas ćwiczenia będą efektywniejsze, ale także białko usprawni proces regeneracji organizmu. Po zakończonym treningu warto stosować odżywkę białkową, bo zapoczątkuje ona odbudowę, odpowiednią regenerację tkanek oraz zahamowanie degradacji. Jeśli nie uzupełnimy białka po ukończonym treningu, nasze ciało narażone jest na katabolizm mięśniowy. Warto temu zapobiec, stosując odżywkę białkową od razu po zakończonym treningu w celach uzupełniających. 
Warto wiedzieć, że dla osób regularnie trenujących na siłowni, zapotrzebowanie na białko rośnie, dlatego należy go dostarczać w większej ilości, by zapobiec brakom. 
 
Białko w proszku jest łatwo przyswajalne i smaczne oraz wygodne w zastosowaniu. Jego zaletą jest czas w jakim aminokwasy powstałe w wyniku jego strawienia dostają się do krwi. Podczas intensywnego wysiłku fizycznego nasza tkanka mięśniowa ulega zniszczeniu, aby ją odbudować należy dostarczyć odpowiednią ilość aminokwasów, tak aby zapobiec przed jakimikolwiek stratami w tkance mięśniowej. 
 

Wyróżniamy trzy podstawowy formy odzywek białkowych, które są rekomendowane przez trenerów i dietetyków. Są to:

  • koncentrat białka serwatkowego (WPC)
  • izolat białka serwatkowego (WPI)
  • hydrolizat białka serwatkowego (WPH).
WPC czyli Koncentrat białka serwatkowego zawiera do 80% białek. Zawiera niską zawartość tłuszczów, cholesterolu i laktozy. To także źródło czynnika wzrostu IGF-1, TGF-1,TGF-2 oraz aminokwasu jakim jest cysteina, która bierze udział w wytwarzaniu kolagenu, który odpowiada za zdrowy wygląd skóry, jej jędrność i młody wygląd. Białko WPC bogate jest także w immunoglobuliny, laktoferyny, fosfolipidy, kwas rumenowy (CLA). Mówi się o jego właściwościach zapobiegających rakowi. Zalecany przez trenerów personalnych w celu wspierania wzrostu masy mięśniowej i procesu regeneracji po treningu.

 

 
WPI czyli izolat białka serwatkowego to wysokiej jakości produkt pozbawiony cholesterolu, tłuszczy i laktozy.  Zawiera aż 90% białka. Charakteryzuje się najwyższym stosunkiem aminokwasów endogennych i egzogennych czyli takich które organizm może syntetyzować samodzielnie oraz tych, które musi przyjmować systematycznie wraz z pożywieniem.
WPI jest dobrze rozpuszczalny i jest naprawdę wysokiej jakości. Zalecany przez trenerów personalnych w celu wspierania wzrostu masy mięśniowej i procesu regeneracji po treningu.
 
WPH czyli hydrolizat białka serwatkowego to najbardziej zaawansowany produkt białkowy. Nie dość, że jest dogodnym źródłem łatwo przyswajalnych form aminokwasów to także odznacza się bardzo dobrą rozpuszczalnością i w bardzo krótkim czasie można uzyskać regenerację tkanki mięśniowej. Co więcej nie powoduje wzdęć i innych dolegliwości ze strony przewodu pokarmowego.  Niestety za taki udogodnienia trzeba zapłacić więcej niż za WPC i WPI.

 

Micelarna kazeina (MC) to naturalna, niezdenaturowana frakcja białkowa pozyskiwana z mleka przy pomocy ultrafiltracji. Wspiera układ immunologiczny sportowca, ma zdolność do tworzenia „żelu” w jelitach. Zapewnia stałe uwalnianie aminokwasów do krwioobiegu (nawet do 7 godzin). Co więcej można stosować ją jako zamiennik posiłku.

Kazeinian wapnia (białka pochodzące z mleka) otrzymywany jest w procedurze chemicznego oczyszczania. Stanowi dodatek do żywności (właściwości smakowo - zapachowe), ma właściwości koagulacyjne, najczęściej wiąże się z wapniem lub sodem. Wykazuje dobrą rozpuszczalność w wodzie, zawiera niską wartość tłuszczy i laktozy. Jego dodatkowa zaletą jest zdolność do neutralizacji uczucia gorąca.

 
Dla osób którym zależy na bardzo szybkiej wchłanialności zalecane są odżywki białkowe takie jak WPH czy WPI. Są to białka dostarczające pełen wachlarz aminokwasów. Tego typu odżywki zalecane są do stosowania w okresie około treningowym ze względu na ich szybkość wchłaniania.
 
Należy pamiętać, że białko wpływa na tempo metabolizmu, a co za tym odzie na spalanie tkanki tłuszczowej. Badania potwierdzają, że większa ilość spożywanego białka w diecie przyspiesza przemianę materii nawet o 25%.
 
Optymalna ilość białka w diecie to ok 1,5 – 2,6 g /kg masy ciała by zachować sylwetkę i jakość ciała w najlepszej formie. Jest to ok 35% dziennego zapotrzebowania kalorii. W okresie odchudzania oscylujemy w górnej granicy, ponieważ białko wspomaga redukcje tkanki tłuszczowej i przyspiesza przemianę materii.
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl